sondy lambda do e39 m5
sondy lambda do e39 m5
Potrzebne mi sa te, ktore znajdują sie za katalizatorami
Re: sondy lambda do e39 m5
jeśli interesują Cię nowe: Uniwersalne z MagnetiMarelli od 92zł netto... (przekładasz kostke), UNI z BOSCHA 134zł netto, zaś P&P z VEMO 195zł netto...
Konrad
http://www.ktd.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ktd.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Posty: 18
- Rejestracja: śr lut 18, 2015 21:58
- Auto: e39 540iA Touring
Re: sondy lambda do e39 m5
Jakies mam, ale potrzebowałbym fotki/ nr oem zeby zobaczyć które to sa... Jezdziły do końca w aucie z przebiegiem ok180 Tkm. Jak coś to PW.
Re: sondy lambda do e39 m5
Nadmieniam, że wg Boscha czyli producenta tych sond dla BMW M5 E39 jest ona konstrukcyjnie przewidziana na 160 tys km...
Re: sondy lambda do e39 m5
Dokładnie tak jak wyżej z tym że ja to wyczytałem na jakiejś stronie zza oceanu i było tam ujęte 100ty mil i profilaktyczna wymiana bo nie pracują już jak powinny 

-
- Posty: 18
- Rejestracja: śr lut 18, 2015 21:58
- Auto: e39 540iA Touring
Re: sondy lambda do e39 m5
Więc pozostaje nówka Boscha 2x 820 zł
http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagr ... L/sM/r2001" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: sondy lambda do e39 m5
Etaaammm od razu 820zł
Jak się poszuka to i się znajdzie taniej
http://autosklep.istore.pl/pl/sonda-lam ... 93769.html" onclick="window.open(this.href);return false;


Re: sondy lambda do e39 m5
Ja z kolei wyczytałem to w katalogu produktów Boscha. Wspominał też o tym szkoleniowiec z firmy Robert Bosch Polska przy okazji szkolenia z zakresu budowy, zasady działania oraz diagnostyki przepływomierzy i sond lambda.Mickey pisze:Dokładnie tak jak wyżej z tym że ja to wyczytałem na jakiejś stronie zza oceanu i było tam ujęte 100ty mil i profilaktyczna wymiana bo nie pracują już jak powinny
Re: sondy lambda do e39 m5
Zalecana wymiana tak jak napisał sauron, dla konkretnie tego modelu sondy plenarnej II generacji .Teraz nowsze generacje m.in5 kablowe zaleca się co 200-250kk, ale co z tego jak często padają po 80k
... malo tego sonde normalnie można podłączyć pod oscyloskop i wyjdzie jakie ma "tempo" pracy i czy pracuje prawidłowo. Wymiana prewencyjna to tylko indywidalna sprawa każdego z nas. Ponadto jeśli ktoś ma minimalne pojęcie można założyć każdą inną sondę plenarną o takiej samej budowie... Generalnie sondy do wszystkich pojazdów można spokojnie podzielić na 3,4 grupy technologiczne... reszta to dlugość przewodu i długość kabla, dlatego dla ludzi myślących odradzam kupno sondy dedykowanej do E39 M5 bo kosztuje tyle tylko dlatego ,że jest dedykowana do takiego pojazdu...
PS:Przepraszam musze zdedytować zapomniałem ,że w ogóle wątek tyczy sond za katalizatorem.Wiec uzupełniam info: sondy z tyłu nie wpływają, w żaden sposób na prace silnika. Na oscyloskopie również nic nie wyjdzie...Ta sonda zastosowana za katem jedynie inforuje "checkiem" o za dużej zawartości tlenu jeśli rzeczywiście tak się dzieje. Jeśli sonda nie wykazuje błędów nie trzeba jej wymieniać nawet prewencyjnie, bo do niczego konkretnego nie służy. Prewencyjnie mozna wymienić przed katami...pozdrawiam

PS:Przepraszam musze zdedytować zapomniałem ,że w ogóle wątek tyczy sond za katalizatorem.Wiec uzupełniam info: sondy z tyłu nie wpływają, w żaden sposób na prace silnika. Na oscyloskopie również nic nie wyjdzie...Ta sonda zastosowana za katem jedynie inforuje "checkiem" o za dużej zawartości tlenu jeśli rzeczywiście tak się dzieje. Jeśli sonda nie wykazuje błędów nie trzeba jej wymieniać nawet prewencyjnie, bo do niczego konkretnego nie służy. Prewencyjnie mozna wymienić przed katami...pozdrawiam
Konrad
http://www.ktd.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ktd.eu" onclick="window.open(this.href);return false;